「vertigo dolf」的圖片搜尋結果

Yellow Claw這組電音雙人團體,我會試著找一天介紹!

他們也是我的最愛唷!

原版音樂影片

 

 

[Verse 1]
My body's a vertigo

我的身體暈眩
I can't turn it off

我控制不了
Head spinning when I get you close

當我接近你的時候
I can't make it stop

我停不下砰然心動的感覺
Couple bottles and a radio

一些酒瓶跟正在播放的電台
I'm so into you

我真的好喜歡你
So what you wanna do?

所以你現在要怎麼做?
You got room for two?

你要我們共處一室嗎?

[Pre-Chorus]
Before it gets colder

在天氣變冷之前
Before it's too late

在一切都來不及之前
The party is over

派對結束了
Head on my shoulders, hands on my waist

頭靠在我的肩上, 雙手放在我的腰上
Before we're too dizzy

在我們暈眩之前
You tell me to stay

你讓我留下
I'm not trying to leave

我不是想嘗試離開
And I'm not trying to sleep

我也不是想睡覺

[Chorus]
Body's speaking, show me what it means

身體的接觸,告訴我這意味著什麼
Is this real or fantasy?(x2)
這是真實的還是虛幻的?(x2)
Am I dreaming?

我在做夢嗎?
I don't wanna know

我不想知道
When I'm in your vertigo(x2)

當我在你暈眩時(x2)

 

[Verse 2]
Head swimming in the chemicals

沉浸在藥物中
Sinking in your bed

沉睡在你的床上
Sky's silver but we're seeing gold

天空是如此的, 但我們看到的是不同的
Hard to get in bed

我們沉在床中 起不來
Couple bottles and a radio

一些酒瓶跟正在播放的電台
I'm so into you

我真的好喜歡你
So what you wanna do?

所以你現在要怎麼做?
You got room for two?

你要採取行動嗎?

[Pre-Chorus]
Before it gets colder

在天氣變冷之前
Before it's too late

在一切都來不及之前
The party is over

派對結束了
Head on my shoulders, hands on my waist

頭靠在我的肩上, 雙手放在我的腰上
Before we're too dizzy

在我們暈眩之前
You tell me to stay

你讓我留下
I'm not trying to leave

我不是想嘗試離開
And I'm not trying to sleep

我也不是想睡覺

[Chorus]
Body's speaking, show me what it means

身體的接觸,告訴我這意味著什麼
Is this real or fantasy?(x2)
這是真實的還是虛幻的?(x2)
Am I dreaming?

我在做夢嗎?
I don't wanna know

我不想知道
When I'm in your vertigo(x2)

當我在你暈眩時(x2)

arrow
arrow

    naliti079 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()